kan inte låta bli!

2009-12-21 @ 12:06:42
' hej igen!

Ja det tog inte många minuter! Men jag måååste bara lägga upp lite bilder på min saknade polle som kommer nästa år. Ni anar inte hur hemskt det känns att ha varit utan hästar så länge ? Uschhh... 2010 känns som om det kommer bli ett riktigt bra år! Min lillasyster kommer hem, min häst får jag tillbaka och han ska ridas in. Vi ska köpa valp och ja härrejisses, jag bara längtar!

Här kommer lite bilder!



Royall Gold - Min fina polle. Kan inte hålla mig tills jag får träffa dig!



Förra julafton... Åh mina små hjärtan!



& tills sist blir det en bild på Frida, Lina, mig och Linda. Denna bilden glömmer jag aldrig.

Den är så underbart fin.



ÄLSKAR ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback