Shopping med mormor!

2009-12-29 @ 19:01:42
' Hejsan hoppsan!

Nu ska jag berätta om min dag med mormor! :)


Vi gick upp halv nio och åt frukost, sen gjorde vi oss i ordning och sen bar det av till malmö. Vi shoppade på entré och mormor blev helt förvånad att det låg så nära värnhem :) , otroligt skönt! Vi tog det lugnt men hade ett otroligt flyt, skitskönt! Jag hittade saker ganska snabbt och jag blev verkligen skiiitnöjd med allt! Bilderna kommer nedan! :) Iaf så efter vi hade shoppat en del så åt vi och det var otroligt gott! Jag åt köttspett med tre olika såser och stora fina pommes till, det satt verkligen fint i min mage :). Mumsss!

Det kändes som klockan var jätte mycket men den var bara lite över tolv så jag och mormor shoppade färdigt och sen åkte vi faktiskt hem. :) Väl i sjöbo så mötte jag upp Wendel och Gliffe. Vi gick hem till Wendel och kollade på Lejonkunge, ahhh jag höll på att böla sönder! Men mys som vanligt :) hihi!

Sen kom mormor och hämtade mig och skjussade mig hem till morsan. Så nu sitter jag här, har precis damsugat, våttorkat hela ovanvåningen. - & nej jag har inte blivit sjuk. Tycker bara min mamma förtjänar lite upp-passning. Det hade hon behövt oftare, men det kan jag väl ändra på ? :) jag kan ju ändra på allt! hihi :D Men nu ska jag visa er foton och vad jag köpte från idag :) hihi!


Dagens dresscode :)



Min kära mormor :)


Jag, ser lagom tjock, haha :)



Vad är det jag ser om inte mat :D



-------

Kläderna jag köpte idag!

Grymt snygg! ahhhh!!!!!! (till nyår)



Klassiska örhängen, skitsöta!


Spetsiga strumpbyxor, mjau!! (till nyår)


Bh och trosor, (till nyår)


Hihi! det var allt :)

Ni får se bilder sen på när jag har på mig allt till nyår :)


Puss så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback