sista god jul.

2009-12-25 @ 00:00:20
' Go' kväll kära barn!

Nu har jag fått julklappar och jag är super-nöjd!
Jag har fått*

*Mobil - mamma & pappa.
*Presentkort på 300 kr från hm, vinglas- Jan (moffe) & Ingrid
*Perfym, spetstrosor, skrubbvantar, skrubbkräm, läppglans - Miche & Henke.
*500 kr, choklad, shoppingrunda i Kristianstad, porslin kopp och asiette - Farmor och Farfar


Kanske har jag glömt något men i helhet var det de jag skrev :)

Men Nu  ska jag nanna sött för att jag blir hämtat kvart i tio imr och då ska vi till familjen Eldh och fira jul. Sen ska vi fira jul hemma hos morsan på kvällen, eftersom det inte blev härom morgonen! Hrm... Ja nogsnackat om det.
Nu ska jossan sova!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback