21 juli, welcome!

2009-07-21 @ 21:06:22
Hellu hellu! Grattis till mig som äntligen fått tummen ur röven och skaffat mig en blogg! :) & nu känns det som att detta är de jag kommer hålla på med om dagarna då jag sitter framför denna plåt-lådan. Men det är fett najs ändå! It will be fun!

Tänkte börja med vad jag hittat på idag och det kan jag ta och berätta att det är så mycket som att jag har tillbringat natten med min bästa Johanna Throbäck, my girlfriend! Vi vaknade upp fixade oss och sen blev det ystad med cykeln i bagaget som skulle på lagning efter sjöbo marknad (ni som minns). Men ja det är lugnt allihopa, räkningen kommer bara ligga på 500 spänn, skönt att inte ha så tung börs verkligen.... Äkta drygt, Suck! Men yeye :)

Jag och Johanna åt och flumma bitch som fan! Haha, alltid så kul och video kommer snart upp på youtube.com, i swear! Jag träffade Pitcher och snackade lite med honom sen kom även Jude så det var självklart najs. Sen tickade klockan på och vi alla drog på vars ett håll.

Nu sitter jag här och degar somfan, så ja lite underhållning skadar inte ;) Men iaf resten av kvällen kommer bli telefon med en dröse babes! Tack för dagen!

Ett litet citat bara: Lever man med livet får man ta konsekvenserna, & faller man aldrig ner så kan man aldrig ta sig upp!

Love, jossanraur.


                                                  BlondieJossan&BlackieJohanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback