22 juli, Godmorgon sötnosar!

2009-07-22 @ 11:09:12

Idag är det onsdag & idag är en otroligt tråkig dag. Inget fint väder & alla bara sitter hemma och segar, degar och dör.. Men ja. Jag vill iaf göra någonting, vet inte vad men någonting kul. Shoppa ska jag göra längre fram i veckan så de vill jag inte göra nu redan för då blir det inte kul sen igen. Livet är svårt asså ;)

Igår satt jag uppe och kollade på Big Brothers fett länge, tror jag kollade från elva till ett elr ngt. Haha, som jag vill vara med där asså. Sen så småningom gick jag och la mig, snackade med masseus i telefon till klockan två ungefär. Ja sena nätter har börjat bli en ond cirkel just nu. Jag går och lägger mig mellan två och halv fem på natten/morgonen sen vaknar jag vid nio/tio-tiden. Fett drygt men ja, sova kan man göra i graven fan :)

Just nu sitter jag i morgonrock i soffan, har precis ätit två mackor och har slängt en tanke åt att jag ska klä på mig men eftersom jag inte vet vad jag ska göra så blir det kanske lite drygt, whatever ikv så ska jag ha pass på Sjöbo FItness Center. Jag ska hålla i Core/styrka så tänkte planera lite för de nu. & precis fick jag en känsla av att jag kommer åka till ystad med Eliin.

I morgon är det hgb-festivalen och jag vill dit somfan! Men vet inte hur jag tar mig dit elr hem. Hmm, värt att tänka på såhär dagen innan, yeeesss. That's me! :)

Vi hörs senare, vill ni ngt? Plinga 0767794422 mpp)


Love, Jossanraur  ♥ ♥ ♥

Bby, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback