22 juli, kvälls titt-in! :)

2009-07-22 @ 22:06:27

Godkväll alla bloggläsare! :) Denna onsdagen blev inte så hemsk som jag trodde. Jag ringde och väckte Eliin, den latmasken (aa), sen så tvingade hon mig att följa med till ystad, haha. Så ja där skulle eliin träffa andy men den männsikan såg vi inte skymten av. Men i vilket fall som hälst så skulle vi käka lunch och det blev pasta. Fett jävla kul när Eliin skulle beställa, haha. Hon stod och kollade på en ketchup-flaska och sa " jag ska ha en liten pasta och en liten ketchup", människan bakom disken kollade underligt och först då fattade Eliin att hon sagt fel, haaha. Så jävla kul.

Vi träffade Judeman idag igen :) & fick faktiskt se hans nya tjej ;) Lucky you! Mihi, sen drog vi hem och jag hade Core/Muskel som pass. GIck faktiskt bra. Sen drog vi åt olika håll jag och min ketshupstönt . Nu har jag nyss ätit och ska snart in i duschen :) Najs som fan. Ska först kolla buss till malmö i morgon, ska shoppa m Masse. En annan nyhet är att jag har börjat snacka m Mouse igen :) Det blev ju aldrig av den vintern då vi skulle ses på valla, så faktiskt kul att börja snacka igen :) Puss på de!  & Grattis till Philip som fyller 17 idag :), kram på dig. så får vi se om det blir som vi sa nästa år ;) ahah. <3

Sista sak som hör till bilden, ni är söta som skriver att jag är snygg osv, men när det går över till orimliga saker som att ni vill ha camsex osv. Jag bara säger nej nej nej! Shut the fuck up om dt nu ska va så!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

                                                                      Suck!?


Kommentarer

Postat av: Philip - 1år till 18.

awe taack bby. Det hoppas vi på! ^^ ;)<3

2009-07-22 @ 22:29:44

Postat av: LInnea & Therese is the fucking mother fucking jävla shit ! :D

sha bby , vi kan inte sova

& vi vill sååååh gärna träffa er imorn för vi ska oxå till malmö :D , när är ni i malmö ? : ) : )

skicka gärna ett sms din morot :D

& vi vet att du älskar oss å det bästa är att vi älskar dig oxxxxxå : )

pussssssssssss <33 sharå

2009-07-23 @ 02:07:34

Postat av: vi igen :D

jag måste bah säga att vi såååh älskade vå kommentar & gör inte du det så kan du gå och halka på ett salladsblad



puss & kram

hård banan :D

2009-07-23 @ 02:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback