23 juli, hej malmö!

2009-07-23 @ 22:56:15
'Hejsan hoppsan, då var det kväll igen och här sitter jag :) Cha! Ja idag blev det då malmö, gick upp klockan åtta redan, äkta drygt. Men men åkte buss till malmö klockan tio, mötte masse där. Gick o lalla på entré, kolla kepsar och underkläder. Haha. Yees sen lite käk o sånt shit samt att vi träffade enna :) söt tjej hon! Ja och så gick vi lite här och var och sen kom även Thessan & saknade Linnea. Ska börja kalla henne jakke nu för det tyckte hon va tufft. Haha, ja visst lilla gumman! Sött!

Menmen, Im not gonna leave the conversiation. Vi stod och snackade vi tjejer så kom där fram en jävla uteliggare och bara "fina ben ni har" och jag blevb så jävla rädd för han bara stack fram huvudet så jag hoppade till som fan x) haha, sen så gick han men kom tbx en igen och sa "fina ben igen" men då blev jag sur och sa stick, haha men men Iaf så åt vi China Box, fett jävla gott! Sen kom Iza en stund och sen skulle vi dra hem till sjöbo. Tack för dageni Malmö!

På bussen somnade vi nästan allihopa (ja, masse, jakke och thessan) så jävla skönt. Jag skulle ha box som pass så ja det var bra tid att åka hem vid fem. Vi gick till sfc, jag hade mitt pass och dom andra satt o chilla :), Sen drog vi åt vars ett håll allihop och ja nu har jag ätit en fet kebab och duschat. Skönt & onyttigt!
 
Sista sak, jag kanske har skaffat kompis till Lufsen min vovve, och den vovven heter oxå Lufsen (aa), haha. Philips lilla får de ;) haha . Yeye. Sött!

Have it nice!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

     Malmö

Kommentarer

Postat av: JAKKE & THESSAN

okej nummer 1 , ''JACKE'' stavas ''JAKKE'' ändra ;ooo (a det förlorar typ alllll status om man stavar det så som du gjorde :D DAAAH ! <3

OCH 2, jag gilal inte bilden på mig josse :( MEN jag är ju lik carola så dt får väl gå (a <3

loveyouuu

2009-07-23 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback