24 juli, fredag.

2009-07-24 @ 15:00:23

Tjo! Idag är det fredag, borde var ngt bra men tyvärr, it isn't! Åkte till ystad tidigt i morse, suck. Ja fråga inte varför blir bara så trött av att lyssna på mig själv.. En positiv sak är att jag är vän med mamma igen, skönt! Ikv ska vi till Ingrid&Jan ( systers mormor&morfar ) , kul att träffa dom kanske men ja inte en fredag när så mycket annat kunnat ha hänt. Jaja!

Idag har jag 2 åsikter som jag bara måste få ut, har grävt i detta ett tag nu så nä nu ska det ut! Jag vet att hemligheter är ett stort faktum i denna värld i dagens läge. Men om man nu ska ha en hemlighet med någon elr hålla tyst om något, varför gör man inte de då? Jag vet att jag sjäv öppnat käften många gånger och blir så irriterad för jag vet att jag gjort fel. Varför är det så otroligt viktigt att berätta vidare då man kan förstöra vänskaper/kärleksaffärer och mycket annat när man inte kan hålla tyst!? Detta kommer ju så småning om att gå över till att folk inte litar på en, folk misstror hela tiden och framför allt ens förtroende sjunker och den starka tjejen man var når botten till slut. Jag säger till mig själv, till er andra där ute att ska man framstå som en äkta vän så håll truten för fan!

Den andra åsikten jag har är att dagens ungdomar är så sjukt fega! Om jag nu ska ta ett exempel så är det vid kärlek som detta mest uppstår vad jag kan se. Varför förklarar man sina känslor på msn/sms? I minsta fall så kan man väl ringa, är inte det de minsta att begära. Men att tro att känslor kan skrivas på msn, that's so wrong! Hur i hela friden vet du att det är den killen/tjejen som sitter bakom sin plåt-låda och skriver? Varför kan inte det vara en hög med idioter som tycker det är kul att sitta och skriva berörande kärleks ord via internet? Det vet du inte om han inte har webcam eller liknande. Ett annat idiotiskt fall är att göra slut på liknande sätt. HUR FAN kan man göra slut på sms/msn? (har själv varit med om att få ett sms, så vet hur det känns). Man känner sig lurar och bedragen och tankarna nosar en i nacken att "den personen har inte varit seriös med mig" & man har så rätt. Den personen är nog inte seriös någonstans och är så feg för att ta skit. Den personen vet inte vad han/hon ska säga om du ifrågasätter och har ingenting att komma med om du nu skulle göra det. Så, ni som någonsin gjort slut på sms/msn, gör fan inte om det. & ni som inte gjort det, skitbra! Ni är modiga, för att göra slut är inte lätt! Men man kan göra det på ett sätt som är proffsigt och moget fast att det gör ont!

Allt för mig, var tvungen att skriva av mig! Nytt nummer förresten! Bytt till comviq kompis. 0707289813 (mp)


Peace!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥     

Uteliggare, ni borde ha tagit tag i ert liv för länge sen. 

:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback