26 juli, slapp dag.

2009-07-26 @ 20:37:31
Hejsan hoppsan! Då blev det söndag tillslut och i morgon är det ny vecka, skönt! Igår var det kusinträff hos mormor i sjöbo. Härre jisses, fattar inte att jag har så många kusiner, yeye bara ett tecken på att alla i min släkt är glada för att ha sex o skaffa barn :) Mihi! Men i vilket fall som hälst så åkte vi dit vid tre på eftermiddagen. Min moster Karin hade med sig sin familj och lilla Hugo som är kusin med Lina och Frida vilket är mina kusiner. Hugo som är 13 månader fastnade riktigt för mig asså, så sjukt söt! Jag hade honom nästan hela kvällen och det var bara jag som gällde, gulligt!

Efter att maten hade passerat stack jag vidare till Josse där Hanne, Blixten och Emelie var :) Asså ni tjejer ä verkligen så bääst! Sen kom där fler folk och den kvällen var verkligen riiiiiktigt kul! HAHA, så många skratt! Kvällen avslutades med en macka hos hanne och en god nattsömn! Tack för en underbar kväll!

Idag har jag bara degat, bråkat m mamma igeeen och snart känns det verkligen som allt bara kommer att spåra ut. Men ja,, Vill tacka min pappa för att han är bäst, stöttar alltid.. Lite senare körde jag och pappa motocykel till sjöbo för att handla. Där stötte man på Wendel och Hanna, ihh längesen somfan! Aja, sen åkte vi hem och jag lagade potatisbullar och baconröra, skiiiitgott! Denna kvällen kommer jag inte orka mycket så därför avslutar jag med en bild på mig och mina systrar och samt Jockes huvud som stick fram lite fint. Have it nice!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

                                                                                 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback