28 juli, trötttrötttrött.

2009-07-28 @ 15:14:34
' Shalalala, hej! Solig dag idag, jag är trött, jag fattar inte vart mitt liv håller på att ta vägen, jag önskar jag hade vett i hjärnan, jag är missnöjd som fan och detta var precis en beskrivning hur josefine håkansson känner sig just nu. Inget är roligt och ja allt känns mest som de håller på att rasa ihop? Natten var jobbig, morgonen var hemsk, dagen har jag sovit, just nu väntar jag på att min hjärna ska hitta på ngt att skriva om och ja ni hör själva, jag är helt lost i huvudet..

Gårdagen tillbringades m Blixten, Josse och Hanne. Fett med godis och sånt shit, mest jag som åt med iaf... Ikväll kommer mina små änglar som ska rädda min kväll innan jag kolapsar. Ska passa mina kusiner Lina & Frida, ni lär få se bilder i morgon. Åh jag älskar dom små liven.

Aja, jag ska inte sitta här och skriva utan anledning, så vi ses. Kolla bdb så är ni en aning söta. jossansomfan@BDB


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

                                                                                                                                                                .--
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback