30 juli, jobb/recept!

2009-07-30 @ 11:34:35
'Shuhuuu! Torsdag idag, jag har precis öppnat affären (mammas hästsport butik) ska sminka mig nu sen ska jag hänga upp ridbyxor. Körde moppe från mamma till flyinge och när jag var halvvägs så lös bensin-lampan ;S;S så ja jag får nog ringa jockes mamma så får hon komma och lämna bensin till mig aa) Den kvinnan är bara så snäll :)

Jobbar till sex, sen ska jag köra hem till lilla sjöbo, troligtvis ska jag vara med philip så det ska bli kul :) I morgon ska jag träna klockan 12 med sara. Och hon fyller faktiskt år då så jag får väl ha köpt ngt till henne :D, Efter det ska jag duscha och sen till lund och träffa victor :) ihh! Vi ska snacka en hel del och sen käka mat och kolla på the proposal på bio! :D KUL! Längtar ^^ Puss på de!

Iaf så passade jag ju mina söta kusiner Lina och Frida från tisdag-torsdag, var inte så mycket och passa imed mina systrar var hemma (Linda och Ida) så det blev mest lek med dom :) Jag som faktiskt äger på att passa barn fick typ ryggskott efter att jag skulle lyfta Lina uppochner, så ja jag kunde fan inte gå nästan, & philip kmr mobba mig jättemkt :( buhhhh på han :) hihi! Men i vilket fall som hälst så skulle vi göra kabbelurer, (detta hände innan mitt ryggskotts-anfall)det gick riktigt bra faktiskt :D Fyra ungar mellan 5 & 9 i köket plus mig själv så klarade vi det hela och riktigt goda krabbelurer blev det!  Här kommer receptet för ca 10 krabbelurer. Join it!

1.5 dl socker

1 st ägg

2.5 dl mjölk

4.5 dl mjöl

3 tsk bakpulver

3 tsk vaniljsocker

Olja att steka i

Ägg och socker vispas luftigt. De övriga ingredienserna blandas i.

Hetta upp olja i en stekpanna och klicka i smeten, stek tills de får fin färg.
 
Superenkelt, supergott och superkul!

Vill tillägga att i nästa uppdatering kommer månadens horoskåp!
Allt för mig.

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback