1 november, ny månad.

2009-11-01 @ 12:16:13



' god förmiddag.


Hoppas allt är bra med er. Idag ska jag återigen plugga efter att jag har varit med elin en liten stund. Har redan intervjuat två personer idag vilket blev Miche & Henke. Snart ska jag intervjua Mia oxå och sen farfar så då är jag uppe i 10 personer som jag intervjuat, BARA 5 KVAR! Wiho...

Igår gjorde jag färdigt 2 uppgifter som var större och idag ska jag göra färdigt 3 eller fyra. Puh, i think im soo good. Igår städade jag oxå och var duktig, satte sängen på ett annat håll och trivs myyyyycket bättre med det. SÅ det är väl bra.

Idag är det 1:a november, snart jul för fan och jag har inte köpt en enda juklapp ;o Jobbigt ?! Men som alltid annars, ny måndad nya bekymmer (dom har redan börjat..) och ja massa sånt skit. Blablabla..

& om ni undrar så ja, jag mår fortfarande bajs. :( Pappa berättade för Miche att hon skulle lyssna på magen när hon hade problem, nu har jag problem och min mage säger ångest och att den vet precis vad den vill.. Vilket stämmer..

Men men :( Snart kommer elin och jag ska bada bubbelbad senare idag för att lugna mina känslor. Resten av dagen kommer bestå av plugg. Puh..

Ha det bra, för mig med...


LET ME BE UNDERGROUNDED..



Byeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback