30 november. IM TOTALY BACK!

2009-11-30 @ 19:45:02
' hej på er!

Det var längesen va ? - Ja!
Men jag har lixom varit borta, jo det märker ni antagligen :) Haha. men nej jag har variit i ide.. Och det har hänt sååååååååå otroligt mkt saker sen sist.. Ni anar inte. och jag ska inte rabbla upp allt men jag har varit på en hel del fester. Skitskoj. Jag har haft en rätt rejäl bit med ganska mkt trubbel :( tyvärr.. En av anledningarna till att jag inte bloggat om jag säger så..

För att ni ska komma igång igen och inse mitt lilla liv just nu så är det inte jag och jonathan mer.. Det sårar mig verkligen, för precis som alla sa så var vi faktiskt riktigt perfekta ihop. Men som jag skrev på min bilddagbok; Forbidden Love.. we all know :(  Det är tråkigt verkligen. Så någon ny kille inom kort blir det mest uteslutande om jag säger som så.

Förutom det så är det mesta helt okej. Det rullar väl. Inte för jag har det precis helt fantastiskt men vem har det ? Så jag klagar inte. Jag har iaf blivit helt fri från min nackspärr som jag hade ett tag i förra veckan. Jag fick tillochmed byta bort några pass. Så jag tackar dom änglar som tog det!

Denna veckan är det praktik för min del. Skoj, jag befinner mig i Veberöd hos Christels Hud och Spa. Jättekul att vara där, hon noppade mina ögonbryn idag så jag började böla. Haha, det gjorde fett ont. Så ja där kom en och annan tår! Men men. Jag ska även få en ansiktbehandling på onsdag och då ska även pappa köra mig till Löberöd för jag ska färga och klippa håret. ÄNTLIGEN! 

 nej inget speciellt annars. På torsdag ska jag hälsa på Frans Suell och fredag ska jag till Öp och kika, sen ska jag handla julklappar m världens bästa syster. Fredagkväll har jag ingenting bokat, men det blir nog fest hos en i sjöbo. Lördag ska jag jobba eftermiddag - kväll och troligtvis blir det kanske myskväll sen. Elr man kanske något annat sött? 

Aja nu har jag berättat lite om allt som hänt. Tack för era läsande ögon och tack alla mina vänner och pappa som alltid stöttat mig till 100! Jag älskar er! 





Tack för tiden med dig jonthan. Tack för att du har varit världens  bästa i 6 månader och för att du har varit världens underbaraste pojkvän , i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback