9 november, uppdatering från helgen.

2009-11-09 @ 15:41:18
' hola kidzz..

Ingen skola idag, ont i ögonen, ont i magen ont i hela jävla kroppen och för att inte tala om hur jävla mkt det kliar på halsen, sjukt..

Men för att inte göra er helt depp så kommer här lite bilder från helgen.

 
Torsdags, på väg till skolan, innan internatet.



Li, som just fått k*ull-ruffs av Madde.



Till kvällsmat blev det taco. Skitgott!



Mys ? :) Zabina Kalle o Rikard.



Madde gav sig fan på att hon skulle upp i bjälken, as she did ;)



Killar i tjejlinnen, hm ? :)



Lite gitarrsång dagen efter, då man sovit i fyra timmar. WIHO! Lagom död.



Avfärd hemmåt, TEAM-PIGGAST.se  - not!


Fredagen bestod sedan av att träna, fast passet blev inställt och sen var jag med jonathan. Den människan som får mig att vara lycklig.




Lördagen bestod av jobbb, sen hem o sova och sen fest m Thessanälskling i Rydsgård.


Min sötnos!



Bara för att jag har klippt lugg och ser ut som en mupp på bilden.




Flumm.se (yy)




Världens sötaste (yy)


Söndag bestod av snack m thessanbabyboo och sen vidare för att spela in hos elin vilket fuckade totalt med inspelningen men detta kommer ske nästa helg eller liknande.. Tack iaf. <3

Thessan is the manager ofc (Y) <3

Resten av söndagen bestod av skit och massa bajs.. :'(

Idag har dagen bestått av....


......Svullna ögon.



Det var nog allt.

Hejdå.

Kommentarer

Postat av: thesssie

HAHAHAHA söta bilder på moi 8-)

hjärtat dt kommer bli bra..<3

2009-11-09 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback