Godnatt!

2009-11-30 @ 23:20:55
' hej igen.

Nu sitter jag här hos mamma, städade hos pappa efter jag bloggade. Sen kom mamma och hämtade mig. Har ätit och lite sånt, druckit glögg. Mega mysigt!

Jag fick hem mig 3 stycken tester från Christel idag. En rengörande ansiktscream, en mask och en typ nattcream. Riktigt fin hy har jag nu... Skönt!

Imr blir det upp vid 9 / 9.30 ska ta bussen till sjöbo och gå en sväng i oran. Sen ska Christel sminka mig och prova ut en foundation till mig. Härligt! Efter praktiken blir det dans i ystad. Faktiskt sista gången och vi ska ha en liten mini uppvisning. Sen ska jag nog sola tror jag, kanske träna. Känner faktiskt för det. Har ju inga läxor och det är heeeelt underbart! Fyfasen...

Men nu ska jag vika tvätt och sen nanna kudde.


Så godnatt!


Verkligen trött på allt det jobbiga nu. Usch det sliter.... ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback