11 oktober, home alone again ;)

2009-10-11 @ 18:48:46
' hejsan allihopaaa! sitter här hemma hos mammi. Idag har jag jobbat, gick upp åtta och satte mig i duschen, så grymt härligt, mmmm :) Iaf jobbet gick bra, lite långtråkigt emellanåt, så jag satt och hittade på "finn fem fel" med egna teckningar, haha, lagom mobbat men ändå :)




Sen när jag körde hem så såg jag en stork, och så kom jag fan inte på vad en sån hette så jag satt där hela vägen hem o grubblade på vad fågla-skrället hette! HAHA! Men sen kom jag på det asså :) Jippe lixom!


När jag kom hem åt jag pasta och nån gojja, sen så kollade jag på reprisen på "mammas pojkar" fast att jag såg avsnittet i torsdags, haha :) Men I just loveit lixom ;)
Iaf ska städa när andan faller på och sen ska jag mysa m lufsen :) Min vovve!


See ya :)


Adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback