12 oktober, hejhopp!

2009-10-12 @ 21:04:25

' Hejssssan! Idag är det måndag, ny vecka nya bekymmer och sånt.. ni vet :) Jag är hemma hos mamma idag och dagen har varit lugn o fin! Skönt!

Idag har det mestadels varit helt chill och ja jag skulle sola efter skolan men det sket sig eftersom jag inte hade pengar på ssolkortet, så baaddd! Men sen körde jag hem och pluggade intensift, sån självdiciplin jag har fått asså? STOLT! Efter det blev jag riktigt frusen och gicko la mig, sov nog i en timme sen väckte mamma mig men då svamla jag mestadels så hon kan omöjligt ha förstått allt jag sa. ahaha :)

Nu när magen är full och humöret på topp ska jag ägna resten av kvällen till att sitta framför tv:n och glo på anna anka o gänget :) haha, det är bara så kul men så pinsamt!


VI hörs sen! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback