14, sege dag!

2009-10-14 @ 20:20:24
' hej hopp! Huvudvärk, aj aj.. Dryg dag som fan.. Blää, inget kul på tv häller. Jag är nog på rätt dåligt humör också? ;s Inte bra... Usch ja jag får väl sova på saken så ja.. Life isn't easy.

Imorse kom jag upp sent, men åkte buss m miche till skolan. Eller hon åkte med mig :) maha! Min bästa stora syster! Efter skolan snackade jag med Johanna, det kommer lösa sig vännen... jag lovar :/ Sen blev det plugg och duschen, skönt!

Imr blir det en IUP-dag i skolan, såååå grymt chill! Jag ska ha två ämnen ENDAST! WIHO! 2 timmars syslöjd, lunch och 2 timmars bild. Älskaaa det wihooo!!

Iaf nu sitter jag här och ja,, det är ju lixom som det är... Vad jag nu mumlar om vet jag inte, så därför är det nog dags att avsluta :P suck..



Byyyyyye!

Kommentarer

Postat av: din bebis

JULAFTON ÄR HÄR OCH JOSSE OCH JOHANNA ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN :D

ALLA, detta är min tjej och rör ni så dör ni ;)

jag älskar dig flickvän <3

2009-10-15 @ 19:42:23
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback