15 oktober, hej suris!

2009-10-15 @ 22:01:26
' hejsan hoppsan! sitter m miche o henke i soffan o chillar till inlåst :) Skitbra! Har kollat på mammas pojkar också. Älskaaa! Idag har vi haft barnaerobic jag och thessan. Nice nice.
Inte för o snacka om världens bästa skoldag idag asså :) IUP-dag som in i! Började med hela förmiddan slöjd, loveit! Sen hela eftermiddan bild. Så chill! Jag o elin tog en runda m DAJSI DOOO! HAHAHHAHA KuL! (A)
men men, nu ska jag typ snacka m min mamma i tele för att jag älskar henne ;)
HAHA!
ilovemyssveamössa.se
såhär långt har jag kommit på min klänning i syslöjden :)

Efter skolan blev det sola m thesssibästis! LOVE YOU!

feel beautyful.
PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback