16 oktober, m flickorna!

2009-10-16 @ 23:52:59
' hejsan hoppsan! Sitter här med mina bebisar (thessan, elin & jakke). Idag har det varit en underbar dag. Så sjukt najs!

Idag har jag gjort mina kiseklor. Åkte till malmö lite över tre och mötte elin på hansa. Sen blev det naglar i en timme och en kvart. Sen gick jag o elion och åt ChinaBox, (vad va det jag sa?, ett måååste i malmö!) . SKITGOTT!

Sen kom thessan o hennes syster och så snacka vi lite. Sen vände Stina hem igen. Massa snack och sånt kul! Efter det blev det tåget till Lund. Där blev det massa "Ghetto Religion" -sjungande! HAHA!. Morsan hämtade oss och sen blev det hem och bada i vääääärldens bästa o älskade pool!

KILLAR NI SKULLE VARIT DÄR. NI MISSADE EN HEL DEL, I SWEAR!

Imr blir det jobb som tusan. Sen bonnajillet på kvällen. ASNAJS!

Ses vi babes ? ;)



i skolan, mina bebisar :)<333


Lite kortare denna gången. ;)



Taget på tåget, hejjj sötisar!

Aja.

PUSS!

Kommentarer

Postat av: elin

ehhhh jag ser ut som en turist i fönterrutan. :-( <333

2009-10-17 @ 11:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback