18, död som en fisk!

2009-10-18 @ 20:26:49
' hej sötnosar. Jag är heeelt slut. Helgen har variit full, as always och ja jag är död :) haha.

Igår var det då som sagt bonna-gillet. Men det sög riktigt.. Jag hade skitkul m töserna, men det sög asså :) Va först på förfest hos Ronja, nice! Sen mötte jag, elin o thessan upp jude, carl och en annan knas (kmr inte ihåg namn, SRY) :). Sen vidare till parken, där blev vi utkastade ganska snabbt och sen drog vi hem lite senare. HAHA, miffat.. Men men.

Idag har jag jobbat på mässan. Köpte ju smink igår. SÅÅÅ FINT! Sen åkte jag hem med mormor o mormorsmor och sen kom thessan en stund för o hämta moppen. Efter det har jag pluggat och sen somnade jag och nu ser jag ut som en död firre. HUH!? ;O

Nu ska jag äta kebab pizza och mysa m min underbara mamma.

 Montern :)




me and my babyboo!



död fisk vid namn josefine håkansson. -.-


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback