24 oktober, men hej älskade lov!

2009-10-24 @ 09:30:06
' Hola hola! Idag är det lördag. 

Igår var riktigt skön dag. Skolan först sen mikaeli-marknad där jag köpte två sjalar och ett halsband. Visar sen i eftermiddag. PÅ kvällen kom mitt lilla hjärta till lillasyster och vi hade fan skitkul! Senare kom även Thessan och Elin. Resten av kvällen bestod av sång o tårar mat o bad och ja allt därimellan. :) Älskar er töser!

Idag ska jag jobba och sen ska jag kanske sola m mammi och sen på fest på ivällen m elin baby till Mikkie och Ida. Det blir säkert niceee!

Nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i bilen och vidare till butiken :)

me me me.
outfit, tight's långarmad tröja, och sjal.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback