25 oktober, KLOCKAN!

2009-10-25 @ 09:48:27
' holaaa! :)

Jarå då fick ni sova en timme extra idag då ? :) Inget som påverkade mig för jag sov lika lite ändå. Puh! VArför kan man inte ha sovmorgon när man väl får ? ;ooo märkligt...

Gårkvällen var helt ok, det var helt ok fest, inte världens bästa men inte världens sämsta häller.. Ja ni fattar...

NU har jag laddat upp för jag ska plugga som in i idag! Måste ha MVG-i geografi asså! De som fattas är egentligen energi-drickan och naturgodiset :) haha! så tjock är jag .

Tyvärr har jag inget av det så ett glas vatten får räcka för lilla mig :) synd synd :P


Lite bilder från igår.


Me and lynöes <3



Me me me :)


Adios! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback