26 oktober, shoppat loss!

2009-10-26 @ 18:22:51

' hola chic's ;)

Igår blev natten sen, jag och jakke satt uppe och sjöng, snackade och sen skulle vi äntligen sova. Jakkebebis somna men själv blev jag uppringd av en annan tönt :) Falck... Yepp så då satt jag uppe ännu en halvtimme o snacka skit :) Sen blev klockan kvart över två och då somnade jag typ, finally ..

Idag vaknade jag upp med dom två töntarna ofc, inte minst av att elin trampade på min fot så jag höll på att dö :D haha skoja! Sen åt vi skitgod frulle och sen kom pappa o hämtade mig. Blev hem snabbt o göra sig i ordning och vidare till Malmö stad. Jag var ute efter vinterstövlar vilket tog en jäkla tid o hitta :P Så först in på hansa men där fanns ju inte ett skit. Sen ut på stan och där gick jag in och ut och kollade på uggs, men det har ju fan alla och im the one and only så jag ska inte ha som alla andra. Så det blev ett par svarta stövlar. Bild kmr down there. Sen kollade jag på högklackat och fyfan hittade ett par asheta. Synd att man ser tårna för det hatar jag över allt. Sen gittade jag ett par as söta mys strumpor och ett par örhängen. Sen blev det vidare till MQ och där blev det ett par jeans och en kofta. Sen fick det räcka trodde jag :D Men sen skulle pappa in på Kullander och där blev det ett par nya ROSA hörlurar till min iPod :) HIHI!

Bilder kmr här!


Inne på Kullander. Fett najs, Massa saker som jag inte fatta ett shit av, men ändå :D


Cute elr voy ? ;) 150 ;- från Kullander :)


Vad ligger i påsarna tro ? ;)

Shuhu!


Strumpor 149 ;- och örhängen  69 ;-  från Indiskan :)


Kofta 399 ;- och Zoul-jeans 399 ;- äkta bra köp asså ;) Detta från MQ


Och mina stövlar, as I love :) kostade egentliden 699 ;- men eftersom im smart like hell så fick jag dom för 625 ;-

Så kommentera, PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback