27 oktober, inget blev som det skulle :)

2009-10-27 @ 09:45:48
'Holaaa!

Jisses ja nu har jag mycket att tell you guys, men jag har inte så mkt tid så det får bli en snabbis :)

Igår satte jag mig vid datan tänkte att efter en sån här shoppingdag så ska jag bara chilla framför tv'n. Meeeeeen nej ! :) Elin skicka sms- kmr du ikv bebis ? <3 . Hade dock inte fattat att jag skulle med på fest, men den ungen tvinga mig så på en halvtimme blev min myskväll till pardeeeey! loveit. har aldrig dragit på fest en måndag så ja, et var ju najs :) Så det blev snabb-fix hos elin och sen viidare till eric som hade fest. Massa kortspelande och rapp shit x) HAHA!

Idag gick jag upp kvart i åtta, duchade och gjorde mig i ordning. Nu väntar jag på mamma som snart kmr med husbilen packad :) Vi ska dra till stockholm/norrköping. Haha, ni borde inte hänge med mycket i mitt liv, men jag ska nämligen träffa min häst som jag sålde för inte så längesen. Fyfan helt underbart! Sen blir det väl lite jobb och har jag riiiktig tur så får jag shoppat med mamma oxå (A). HIHI!

Nej nu ska jag packa ihop det sista :)





PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback