28 oktober, where am I ?

2009-10-28 @ 16:37:33
' hola!

Hoppas
läget är fina fisken. Med mig är det halvt bra halvt dåligt. Jag vet inte var jag är ? Bara typ 2,5 timmar hemmifrån? Jag är irriterad och det var jag ända sen jag vaknade eftersom dagen började med Lindas armbågar i ryggen. Usch, att sånt bara kan ge mig en början på en dålig dag är ju inte klokt men så vare :S Klockan var ju ganska tidigt när jag blev väckt så jag gick o la mig där bak ist. Där bak skumpade det så jag flög fan upp en halvmeter varje gång, kände som jag låg på en studsmatta.. Yeeppp.-

Idag senare när jag fått klä på mig sminkat mig osv, hälsade vi på Triumf. Åhh min vakcra häst :( Fyfan jag skulle bara vilja ta med han hem... ;'/ Det gjorde så jävla ont i mitt hjärta o bara se honom vara så trygg med sin nya ryttarinna. Uschh.. Hurt in my heart..

Sen
 så Stack vi hemmåt igen och det har bestått av sova för hade jag hållt mig vaken hade det troligtvis blivit bråk.. Jag är väl det fallande i vår familj känns det som men ja. Man kan inte vara perfekt varje dag och inte alltid häller. Här kommer lite bilder från min lilla resa.

 
hemma ;)


Mina nalle-skor som mamma döpte dom till :)


Jag i husbilen m min rosa lurar, love them...


Påväg upp till Norrköpning :) Utsikt över Siljan ;)


Suddig bild, men det är iaf jag med typ världens minsta sadel :P Uppe i sthlm.








Påväg hem. Suck...


My happy company ;).....


Im tierd of the way u treat me.


HAHAHHAHAHH! Alla som börjar skratta när de ser denna bilden kommenterar x)
Speciellt tagen till en speciell person :) saknar dig knasboll. <3  ( VAFAN DOM ÄR DYRARE HÄR ÄN I SKÅNE! ELR?  )

jaja, hör av er om någon vill ses imr på dan :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback