31, ni anar inte..

2009-10-31 @ 17:37:23
' hej.

förlåt för dålig uppdatering igår. Men jag hade det stressigt som alltid annars. Pluggade typ aslänge.. Fett drygt.

Jag vill tacka er från igår. Trodde aldrig jag skulle sakna er så mkt, men fyfan vad jag har kul med er.. Elin tack för du finns. Cykeln satt fint asså.. Gud vilken kväll. Den var den underbaraste på länge.

Idag vaknade jag tidigt, redan halv tio. Gick en runda m pappa och pratade om allt. Mår inte alls bra. Det gör så grymt ont i hela kroppen. Känns verkligen som varje andetag är en grym ansträngning. :( Usch fifan..

Ikv blir det plugg som fan. Har inget bättre för mig denna lördagkväll. Det blir nog den första oxå som jag pluggar på. Vill man ha MVG så vill man.. Jag låter som nått psykfall, känner mig som ett oxå så det kanske stämmer. Elr ?...

Nästa helg ska jag spela in skiva med Victor. Längtar som fan. Åh, jag ska bara visa allt jag har och sätta ALLA känslor på plats.

Aja, nu ska jag prega i mig lite mat, fast just nu vill jag bara spy. Feelings taken over, elr vadå... BLÄ!


Att det bara kan göra så ont :'(

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback