4 oktober, aktiv söndag!

2009-10-04 @ 18:35:02
' men hejj.

Söndag
i dag dåja :) Gick upp tjugo över åtta sen kom mormor o hämtade mig nio. Sjöbo dagen blev det efter det. Jag och mormor sålde massa saker från Mammas butik och sånt. Försökte sätta upp tält men det gick rent åt skogen. Dagen där skulle vara till fem egentligen men det blev till tjugo i tre, skönt för jag hade verkligen inte pallat mer :P Thessan och Johanna T fick tiden att rulla lite fortare då dom hälsade på mg så det va nicee ;)

När jag kom hem gick ja o la mig, sen drack jag energi dricka och nu är jag på topp igen :) Super!

I morgon är det måndag, ny vecka, nya bekymmer.



Have it niiice ;)

Kiss and goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback