5 oktober, me and morsan = OHYESS!

2009-10-05 @ 20:11:32
' hejsannn! Hoppas allt är galet bra med er, det är galet bra här men jag är galet förkyld, och det är ju galet ;) haha. Whatever dagen har faktiskt varit bra, skönt med ny vecka lixom. Thessan har whinat hela dagen med ja. Med lite stöttning och nån rolig fest till helgen ska man nog få den ungen på glat humör då med :D Hihi!

Just nu sitter jag på mitt rum, mamma knasar sig i tvättrummet och vi ska snart sticka till sjöbo för att sola! Im not a nakenfis lixom! :) Sen ska vi skynda oss hem för att se På "svenska hollywood fruar". Örk ankan är med, ska bli kul att se henne skämma ut sig. Hon är bara blä blä blä! :) Jag och mammi, det är bra de.

Älskar dig mammi, så är det bara.



im gonna bee soooo niggah! :D:D


pusss!

Kommentarer

Postat av: Miche, sis <3

du är redan neger älsklingsunge :P<3

2009-10-06 @ 19:29:57
URL: http://missmiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback