8 oktober, heja plugget!

2009-10-08 @ 16:26:18

' men hejsan! har aldeles nyss kommit hem från plugget, är heeelt trött i hela huvudet efter denna veckan asså (och den är inte ens slut) ?. Lite nojjig är jag just nu eftersom jag är grymt nanni efter alla genomgångar och alla "otroligt hårda" ansträngningar som jag är tvungen till att göra i skolan. haha heja jossssi!

Nu ska jag iaf plugga som satan sen ska jag se "Mammas Pojkar" ikv klockan 20.00 och sen ska jag sova som en död katt. (hur nu dom gör ?) yeye whatever :) sova ska jag iaf.

Imr blir det förhoppningsvis poolen med tjejerna och sen fest i tolånga, vilket är riiiiiiiktigt nice! Åh vi ska ha kul som fasen :) Lördag ska jag jobba, börjar 10.00 och slutar 15.00 så är någon människa lite sugen på att ses så är jag på't :D  Söndag ska jag också jobba (samma tid) och sen ska jag sticka till malmö för att göra naglar och handla ett par jeansthight's på Zara som jag fått pengar till av mammi!  Just loveit...

Aja, have it nice lixom!

BTW: Thess, Thessi, Therese är bästtttttttt!


PUSSSS!


Kommentarer

Postat av: Paulina

Ni är sötast, och jag saknar er till max <3

2009-10-09 @ 00:16:05
URL: http://www.paulicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback