färdig m filmtittande jappjapp!

2009-10-12 @ 22:36:18
' Sharå! ja nu har jag då  kollat på Svenska Hollywood-fruar! Alltid ngt kul! Massa mys med mammi. Haha, känner mig som ett litet barn. Vi har nämligen för tillfället bara två fotöljer och jocke sitter i den ena så jag fick ligga i mammas knä! haha. Lagom bebis kanske :D men mamma säger alltid att jag r hennes bebis så vad är skillnaden :P haha, ingen...

Iaf där satt vi framför tv och käka choklad. Skitmys!

Imr ska jag till komunhuset på möte. Jag är ju elevråds ordförande så dit ska jag o predika om något kul! :) Så nu har jag tagit fram kläder tills dess. Ni vet när det gäller vuxen möten är det "vuxenkläder" som gäller ;) Yes that's it!

Nu ska jag ta bort mitt svarta nagellack som ser förjävligt ut och sen ska jag nanna :) SÅ vart det..

Natti!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback