Oktobers Absolut hiss & Absolut diss!

2009-10-03 @ 00:22:56


Here we go :) Varning för känsliga tittare då det gäller pälsindustin. Den industrin jag är mest emot av alla som finns!

Absolut hiss.

*Carolina Gynning. Gud denna bruden är nog den kvinnan jag ser mest upp till (som kändis). Tycker verkligen hon är fett ball. Hysterisk, galen men framförallt sig själv! Hennes utstrålning och hennes skånska dialekt gör hela saken bara bättre :) SKÅNE IS THE SHIT LIXOM :D <3



*Stickat. Finns det något mysigare så här års? Den stickade koftan i olika modeller sätter pricken över i:et för detta kalla som just nu börjar sjunka till 3 grader bara, uhhh! Mysigt är det iaf!



*China Box. Jag säger gott, jag säger "ett måste när man är i malmö" och jag säger det är bästa snabbmaten! Friterat kyklingspett, vårrullar m fläsk, nudlar och jordnötssås. Så ska det vara, my perfect meal :)



Absolut diss.

*Anna Anka. Ja vad f*n är det för människa? Lika mkt som jag älskar Gynnings personlighet hatar jag Ankans. Fy, hon är bara så bläääää! "Jag anser själv att jag HAR snyggare kropp än vad SVERIGES 15 och 16 åriga tjejer har" - ey du ankan, ja du är visst rik och tror att du kan säga vad som hälst för det. Klanka inte ner på Sveriges tjejer. Bara för att du ser ut som ett revbensspjäll med kurvor här&där och att truten (som mer liknar en hästflabb än en vanlig foderlucka) går mer än vanligt, så kan du bara glömma och drömma om att du satt vårt självförtroende påsänkning. Du misslyckas ;) (skönt att få skriva av sig, yesssssss. HAHA)



*Päls. Fejkpäls en sak. Äkta, då är ni dumma i huvudet. Om ni inte är måna om djur köp ALDRIG en äkta päls. Det är de värsta som finns. Att vi människor ska plåga dessa stackars djur för att vi ska ha ngt snyggt på oss är ofattbart! Köp det inte för det är ju brotalt! Usch jag blir så arg... Idioter som bara kan tänka sig att ha en. Ni som är utan överhuvudtaget, ni är bäst.



*Choklad med smak. EUW! Jordgubb är kanske värst, eller citron är kanske snäppet värre ? Ja jag vet inte men blää det är riktigt äckligt med såna smaker på sånt gott godis. Choklad som bara är såå MMMM! :D



Allt för mig, håller ni med kommentera. Annars så bara glo på de ;)

Hejdåååååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback