PUH, jobbat färdigt!

2009-10-27 @ 23:26:22
' hola :)

Nu äääntligen har jag jobbat färdigt. Började halv fem slutade tio. Men tjänat pengar har man, så det är najs :D Just nu sitter jag i husbilen och chillar. Har precis klyddat som in i med nätverksuppkopplingen, shit.. Fett drygt, men jag fixade det ofc (yy) yesss.

Imr blir det upp ganska tidigt och vi ska till Uppsala och träffa Triumf. Jag kmr fälla tårar jag svär :( Men ja så är det... Sen ska vi åka hem igen så jag kmr faktiskt hem redan imr. Turva ? :) Iaf, imr blir det nog pappa-time :) och torsdag = systermiche-time, fredag party-time osv :) FETT NICE!

Aa men nu ska jag och mamma kolla på Canada Goose jackor :) Så vi hörs imr ;)

FEST I HELGEN? ;o

Hör av er!



PUSsSSSCIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback