snyggingar på bild!

2009-10-11 @ 01:12:07
' hejsan svejsan! har nyss kommit hem från farmor o farfar, :) jag sov typ 70 % av kvällen men jaja ;s sry!
Här kommer iaf lite bilder från igår! Lägg märke till min nya sidentunika från whoops! :) skitfin!



nu vill jag meddela er alla att jag har gjort en ny dresscode asså :)
faktiskt så dt jag som kommit på denna stilen nu så fjortisar osv
har fått den från mig. Jag snackar givetvis om de mönstrade tightsen under de hålslitna. det är det nya och man kan lika bra köra jeans över de mönstrade som thight's :) så nu vet ni ;)



min bebis!


snygggingen min :)


shyyyy (aa


lalalala :)



mjau ? :)


älskar er. saknas bara johanna o limpan.<3


bebbbiiiisar :) <33


så nu fick ni se lite mer från igår :)


pusss o adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback