tränad o trött!

2009-10-23 @ 19:28:47

'hola hola! Har nyss tränat och det var ett tag sen, men det var grymt skönt asså. :) Behövde bli av med lite fett :D haha.

Idag har jag inte gjort speciellt mkt mer än tränat, pluggat o skrivit. Perfect yaknow!

Igår gick jag inte på dansen, har jäkligt mycket läxer nu asså. Kommer få plugga på lovet! Gud!

Imr kmr massa elever från olika gymnasium för att i nformera oss om gymnasievalet till vår. Härligt!
Första halvtid tog jag; (förstaval) Hantverk frisör/stylist. (andraval) Hotel/restaurang. (reserv) Bygg! HAHAH! Anledningen va för att bygg var det ända ok ämnet som jag kunde ha som reserv, palla samhälla ? NO WAY!
Sista timmen ska jag kolla på; (förstaval) handel, (andraval) barn & fritid och reserv blev media. Så det blir nog najs :D

Hoppas verkligen jag får det jag vill ha nu också :)



Aja, vi hörs sen kanske.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback