1 september, dansa dansa!

2009-09-01 @ 07:51:49
' Morsning korsning minsann! Aa, idag är det faktiskt den 1:a september, gud allt går fort! Så ja, ny månad, nya tag och så har hösten börjat falla in. Hösten är väl bara för mysig! Aa det tycker jag iaf.

Just nu, sitter jag här framför denna plåt-lådan och äter mackor med fisk på. SKITGOTT! Alla sorters fisk (nästan) är grymt gott att ha på mackan, kanske inte så intressant men ändå! :) Idag blir det dans i ystad. Har brottom så hinner ikke träffa någon innan elr efter :( Minus på de! Aja, jag ska direkt till sjöbo och instruera ett pass m mamma på sjöbo fitness center! Kul :) Kom dit vettja ? :D ;)

För att lämna ämnet lite så har jag verkligen en sak att säga,, Linnea "Jakke" Karlsson. Kom tbx till skolan nu, vi saknar dig allihopa. Jag vill verkligen att du försöker ditt yttersta att vara i skolan så mkt som möjligt.. Jag ber dig älskade vän. Vill inte att det ska bli som förra terminen.. :( Älskar dig vännen...

Ni andra, ta hand om er.


 Väääääärldens äldsta bil :) jag till vänster, jakke till höger :) du är bäst hjärtat!


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback