11 spetember, ELIN FYLLER ÅR!

2009-09-11 @ 07:51:00
' Morsning korsning! Jag är förkyld, har en finne mellan brösten (som gör grymt ont ? ;o ) , mitt hår står åt alla håll, (hade man satt en stor kartong runt mitt huvud så hade håret nått alla sidor in princip) tänk er de... Men trots mina "bekymmer" är jag glad och på topp, för det är ju elins födelsedag idag! 15 år, jisses... Byxmyndig och allt :) Hihi! Ja precis som jag gjorde på min bdb ska jag ladda upp en otroligt fin bild på oss genom några år, haha :)

Vännen dessa 13 åren jag har känt dig,
har gått sååå fort! Bästavän,,, GRATTIS!



& finally här kommer mitt rim oxå :)

blonda som brunetter,
alla dagar & nätter.
Vi har gjort allt från att ridit-gått
vi har skrattat och gråtit i stora och små mått.
Flummat tills vi fått ont i magen,
gjort allt för att bryta den tråkiga vardagen.
Skidor, skit och en massa jävla snö,
ja även då fick killarna stå på kö.
Busiga samtal till killar och idioter,
utan moppehjälm har vi åkt på scoter.
Kundvagn till fest- hoppsan det gick fel,
men skitsamma det är bara en bråkdel!
Du är det bästa som finns och alltid på topp.
Jag älskar dig tills mitt hjärta säger stop!

HAHA! / JAG ÄGER PÅ RIMM!


elr vad säger ni ? :)

mer uppdatering ikv!


PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback