12 september, sjuksjuk

2009-09-12 @ 20:44:16
' Hejalla. Sitter hemma, har jobbat idag från 10-16:10. Ett under att jag stod ut... Har snuvat, nysit, hostat och ja fått (som jag sa innan) en riktigt förkyldning! När jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt. Sov till halv åtta så ja det blev nog lite väl många timmar kanske, men behövde det nog..

Är inte alls på bra humör, inte nog med att jag är förkyld. Mår inte bra just nu i vilket fall, vill bara ifrån allt tråkigt och bo själv. Koncentrera mig på ngt bra, (för att gå tillbaka is too late för längesen!) allt jag gör påminner bara om "det dåliga". Jag vill ha ngt att se framemot och det har jag INTE nu förutom att flytta. & får jag inte göra det till 1:an blir jag fan deprimerad asså.. Suck..

Jaja, ska äta glass nu.



Hejdå!

Kommentarer

Postat av: DIN flickvän!

jag hjärta daj älskling :D (L)

2009-09-13 @ 16:55:10
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback