13 september, full dag?

2009-09-13 @ 09:53:38
' Godmorgon! Hoppas allt är bra med er, för det är dt inte med mig,,, suck! Fortf. sjuk, såå jobbigt. Jobbar inte idag, hade bara blivit för mkt. Men ja, ikv ska jag iaf till sjöbo på fotografering och möte, innan dess ska jag plugga (aplodera!) vila, kolla lägenheter, ringa till hansa (ska fylla på kiseklorna imr) & eventuellt ska jag ringa min frisör för att jag behöver klippa mig, & det är nu.

Snart kommer ett inlägg med en liten åsikt, så im not far away!


saknar min jakke. buhu!

Hej så länge.

Kommentarer

Postat av: jakke

gumman jag saknar dig oxå , förlåt för jag inte läst din blogg på länge men jag har typ inte läst någons .. Jättefin bild du gjort <3 , MISSU (LLLL)



jjag älskar dig så jävla mkt <3.

2009-09-19 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback