16 september, allt i ett!

2009-09-16 @ 08:31:48
'Todeluuu! Ja nu sitter jag här med datorn på sminkbordet och har precis gjort mig klar. Håret plattat, facet sminkat och ja kläderna ääär på :) haha! Idag händer det mycket, till skolan ska jag nu nu nu. Pappa mår inte bra :( Så han ska in till ystad idag, inte kul.... Men jag ska till skolan iaf och klockan tio direkt ska jag på möte, elevrådsmöte. Vi ska bestämma ordförande osv.. och tänk om lilla jossie blir högsta hönset nurå ? :) Yess, vi får väl se..

Efter skolan kommer mamma och hämtar mig (om hon nu har satt in någon för henne o jobba dvs.) Jaja, men ooom hon nu kommer så ska vi till malmö och jag ska göra kiseklor. meow! Efter det ska jag hem och plugga och sova i think. Mer hinner jag inte. Jo btw jag ska planera för helgens pass, muskel.



-världens bästa thessan o jag på bild!

Men måååste dra pusss!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Vilket underbart härligt foto. Puss från mamma.

2009-09-16 @ 13:57:03

Postat av: DIN TJAJ

FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!!! :D

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2009-09-16 @ 21:04:43
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback