20 september, helg=slut ? ;O

2009-09-20 @ 10:22:31
' åh morsning du.  Ja idag är det söndag, var har helgen tagit vägen ? Ingen aning... Den har gått fett snabbt iaf. & ni måste väl tro att jag är död elr ngt för jag har inte uppdaterat sen i fredags och då var det en riiktigt snabb en så ja synd om er faktiskt :)

BTW. Igår var det en lång dag. Jag gick upp halv åtta åkte till sjöbo o träna skulle ha pass men där kom ju bara två. grattis till mig, not-.- Iaf så tränade jag för martinas och annas body shape, kulkul! Elin var också med, sen så efter passet tränade jag och elin på dansen (på tisdagarna) ja och de gick ju bra och sånt.. Ni bryr er ? Ehm nej :) haha . jaja

Nu iaf så ligger jag i thessans säng. Mysssss! Igår var det fest hos tobbe (tror jag ;o) haha. Ja det var kul egentligen. Men ahaha ja det spåra ju ut lite då och då. Lite bråk här lite gråt där och ja sånt :) haha. Bajs på de. Vi hade kul förutom de.

Men nu är jag BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS hungrig känns som jag är ett utsvultet barn i afrika ;S Så nu ska jag och thessan fritera pommes, vårrullar, steka bacon, värma bröd och ha en riiiiktigt ferde frulle! & ja vi är tjockisar :) SÅÄRE!

Hejdå du :)

( & JAG LOVAR ATT JAG SKA UPPDATERA SEN IGEN! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback