26 september, jag är död -.-

2009-09-26 @ 08:20:34
' Hejjsan :)  Asså jag är riiiktig död idag, trött som jag vet inte vad. Haha, men iaf, ja igår som ni såg var jag med andy. & han roade sig glatt med att få skriva in "dagens" i min blogg, (btw anteckna). Wiho grattis pippi!<3
& sen skulle han såklart kommentera sitt eget inlägg oxå (som inte jag fick se då). Men sen nu när jag skulle kolla så ghar den tönten såklart tagit bort den ? Haha, pippi du är tönt :) <3

Jag fick lära mig spela Wow haha. Ja jag fattade zero typ men jag kom fasen upp i level 6 (tror jag) mihi. Sen blev det film och mys fan ;), tack för kvällen (y) <33

Idag är det lördag, ska snart dra till jobbet. Puh! Köra moppe -.- JOBBIGT! Men jaja. Sen slutar jag 15 och då ska jag dra hem och sova. Sen kommer troligtvis miche o hanne till mig för att vi ska fixa oss. Sen tusan ska vi festa! WIHO!

Ska faktiskt bli riktigt kul! :)

Aja, see ya later. (yy)



PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback