27 september, dop för axel!

2009-09-27 @ 15:55:27
' hej sötnosar!
Idag gick jag upp klockan sju, hur orkar jag...? Satte mig i duschen, skölde av allt som inte borde vara kvar. Satt där säkert i en halvtimme. Skitskönt! Sen fixade jag mig och sen drog vi till Höör. Hämtade upp Victor på stationen och så :) Dopet var jättefint och det gick faktiskt bra att sjunga. Rätt nöjd! Jag vill bara meddela alla att jag har väääärldens gulligaste kusiner. Hugo är så grymt rolig och underbar så det finns inte. Axel är söt som socker och kommer bli en riktigt fin prins han :) Jag vill passa på att tacka min älskade farbror Claes och Världens bästa Pernilla. Tack för allt, tack för ni finns. Jag älskar er.

Antar att ni vill veta lite från festen igår också?

Det blev lite förfest hemma hos mig. Åt pizza med bästa töserna, Miche, Hanne och Emelie. Sen kom Viktor och Carro och hämtade oss :) Sen vdare till Josse i Heinge. Festen var skitkul ;) Dansande lite hit och dit och massa kul. Henke benke kom o hämtade oss vid 12. Tack för igår alla! Bilder får ni se imr elr ikv.

Bilder från dopet.



-Tungan ut!



-Michelle & Henrik :) hahah. <33333



-Världens bästa syster och moi ;) <3

Ja tyvärr fick jag ingen bild på söteaxel men jag ska försöka trolla fram en vid ett annat tillfälle :)

Yeye, see ya!
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback