29 september, flumm!

2009-09-29 @ 21:58:51
'tjena mittbena! Hoppas allt är brabra med er. Med mig är det great. Idag har det varit dans i ystad, najsss. Har pluggat som fasen idag och känne rmig nu skiiitduktig :) hihi!

Måste bara visa lite bilder på mig och Amanda baby sen igår. Haha, så flumm jag, amanda och thessan kollade på tv sista timmen (hade ingen lärare) så kollade vi på "extreme home-makeover", vi höll alla på att blrja böla. SÅ SORLIGT! Men ja det var fett fint. Sen så började ja och amanda ligga helt knas i soffan, var helt övertrötta och så blev allt bara flumm som tusan och det slutade med att vi knappt kunde andas så mkt vi skrattade x) AHAH!


Bild sen igår.
 love yaa girl!

 Men nu ska jag gå och locka mitt hår (spex imr) mer info får ni då ;)

hihi!
Pussshaaj!


Kommentarer

Postat av: amandaa

love yaaaa baby :D <333333333

2009-09-30 @ 09:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback