3 september, snart fredag :D

2009-09-03 @ 08:35:03
' Hellllloj. Hoppas allt är bra med er, jag är lite trött & har mycket tankar i huvudet som bara snurrar runt och inte vill komma ut,, lite jobbigt men aja.. Igår var det dans i ystad, det var ju absolut inte alls lika kul som med Carola igår. MEn det är egentligen bara bra, så får ja inte beslutsångest iaf (y). Så från och med nu kmr jag dansa varje tisdag också, skitkul!

Idag är det somsagt torsdag (=snart fredag=helg!) & idag ska jag och thessan dra igång barnaerobicen på SFC. Så nu har jag de oxå plus allt i ett med morsan ikv. Jag älskar att träna. Grymt skönt, så tänker man visserligen inte när man ligger i soffan och undrar hur träna kan vara så skönt. Men jag mår iaf mycket bättre av det. Tiden går mycket snabbare och enligt många blir man klokare. Vet inte om det är något som gäller mitt blondin-huvud men man kan ju hoppas ;) Well well.

Aja, ska dra till skolan nu, ciao!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback