4 september, FREDAG & ÖJA!

2009-09-04 @ 08:33:15
' Sharå nötter :) Idag är det äntligen fredag! Älska!! Konstigt nog har vi alla dryga lektioner idag också men jaja, det får man ta.

Igår var det barn-aerobic start så jag och thessan gick till sfc efter vår två-timmars-idrott. Jaja, vi fick ha det i spinningsalen och där kom 5 stycken vilket egentligen är ett under eftersom det var första gången. Aa iaf sen efter det träffade jag henke benke ( syrrans pojkvän ) ;) & för att vara duktig (vilket jag är) så hade jag ju såklart ett pass till klockan 19.00 i 70 minuter fast det blev 80 ;o Haha, så ja jag kan inte säga att jag inte var aktiv igår (yy) sen när vi kom hem så åt jag snabbt satt vi datan en stund och sen gick jag och la mig i mammas & jockes säng. Sen stack dom :( Buhu, så låg HELT ensam i en 1,60 säng i mitt stora hus. okej så farligt var det inte. Jag somnade dirr! Haha :)

Idag blir det till pappa efter skolan, träffa honom lite :) & sen ska jag dra hem till morsan igen och fixa lite för sen blir det förfest hos mig! WIHO! ;) efter det kör andreas oss in till öja och där ska vi ha mega kul ;) Ser framemot det (yy) im gonna partyyyy!

 går dagens outfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback