5 september, hos elinMYLOVE!

2009-09-05 @ 22:48:04
' Hejhopp. Nu har jag inte uppdaterat på hela dagen så känns lkagom bra att få har gjort det nu (yy , i know im little bit too late, but whatever ;)

Igår var det öja, WIHO! Haha, stackars andreas som fick stå ut med oss i bilen på vägen dit, inte för att vi var högljudda och så neeeejdå (aa) haha, hem var vi rätttttt mkt lugnare om man säger så :) Maha. ja öja var skiitkul faktiskt, trodde inte att det skulle bli ngt speciellt. Men gudja man kände ju n ästan alla så det var fett bra!

Idag vaknade jag upp med amanda lilla, sen ringde jag elin och skulle höra om hon var lika pigg som mig att dra till malmö :D & ja tror nog att vi (jag&elin) är dom enda som hade orkat dra till malmö efter den kvällen igår, haha men som ni vet så är vi ju otroliga ;) det blev shopping ofc (yy) bilder kmr i nästa inlägg. & det blir ikv ;) PROMISE!

Är hos elin nu iaf. Har precis varit hos farmor och farfar, träffat bebiskusin och hugokusin :) Älskarrrrrr... Nu ska jag böla,skratta och sånt med elin! Gumman vi klarar detta. jag älskar dig!


 Jag & eliin, alltid vi två !


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback