6 september, MORSNING!

2009-09-06 @ 10:51:16

' Sharå töntar, idag är det fan söndag, döttttt & jag sitter nyvaken m elin lilla bredvid mig. Det regnar o blåser och ja allt är dötttt.. Men ja det blir väl lite flumm vid frukosten kan jag tänka ;) puss på't

URSÄKTA för igår, jag somnade ;ssssss SRY!

Igår iaf så efter min lilla uppdatering gick jag & elin ut i det blåsiga och mörka vädret och tog "höstfotton" mysigt! Mysig kväll mysig natt (förutom att jag då somnade) yeeeeye.

Men här kmr mina kläder jag köpte iaf,, förutom mina jeans tigh't från zara för dom är ute i bilen och dom har ja  ABSOLUT ingen lust till att hämta nu :)´Sry

Plus lite bilder från min förfest i fredags!

Kläderna från vänster --->; två svarta långarmade tröjor från h&m 99kr x2, mörkgrå sjal/halsduk från JC 199 kr, två långa linnen från JC 2 för 199 kr, stickad cardigan med knytning från h&m 199 kr till sist men inte minst mina jeans thight's (som visserligen inte finns med på bilden men ändå :) gråa, 249 kr från zara , that was all (yy)

Bilder från förfest & öja!

Så jävla bääst :) Från vänster ---> Amanda, thessan, elin, jag, amanda & ÖJA BILJETT!


Ja, va nöjda, hejdå! :)

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback