8 september, skola-dansa!

2009-09-08 @ 07:53:44
' Sharå! Har precis duschat, ska sminka mig nu och klä på mig (är kanske en bra idé) sen är dt skola och efter det är det dans i ystad. JIPPIE! Det får mig verkligen på bättre humör. (yy)

Har en sak till att säga till min mamma innan jag avslutar; Mamma jag älskar dig från djupet av mitt hjärta. Ingen är som du på något sätt & när folk säger att jag är lik dig i sättet blir jag glad och stolt över mig själv! För då vet jag... Då vet jag att det är ngt bra, för du är bra mamma, okej du är inte bra, du är bäst! Jag kmr alltid vara din lilla flicka och även om det är ganska snart (tiden går fort) som jag ska börja vandra mitt eget liv så kmr jag alltid ha dig i mitt hjärta. Tack för du finns, utan dig är jag inte Josefine Håkansson.



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback