biokväll & annat kul!

2009-09-24 @ 22:38:44
' Men hejsan hoppsan!
Sitter här hemma har precis ätit en äggmacka, SKITGOTT! Idag har det varit en full dag och egentligen skulle den bli "fullare" än vad den redan blivit men nån gång får jossie ändå tänka "chilla idag vännen". So i did :)
*aplodera?*

dagen bestod av att gå upp klockan sju=tidigt! Sen blev det skola ofc. Efter skolan fixade jag med moppen till cykelahandlaren och därblev kly always! Ja dd, as gud han hade ju inte sysslat med mopeder på 2 år. Åh grattis mamma, kom du på det nu! Hhaha. Puss på dig. Jaja sen kom martin och hämtade mig med cykel, ojojoj, "med cykel" ahah, det lät graciöst! :D . Ja sen åkte jag hem till honom (på cykel... ahah) Kollade på scary movie 4. Sött oo så! ;) Sen drog jag till SFC för o ha pass ( barn aerobic ) Och det hade jag och thessanbabygirl tills 17:10 och pappa hämtade oss 18 prick ;) Så vidare till t-lilla och kollade på bio med ; thessanbabygirl, pappa, farmor & hennes väninna, miche och henke. Jättttttte bra film! Flickan som lekte med elden.

RIKTIGT BRA! & nu sitter jag här. Skulle egentligen till jonte på chillkrök efter bion direkt. Men thessans pappi whina och jag kände att "nejmen detta räcker". (typförsta gången men jaja) haha! In what ways nu är jag hemma och ska snart hänga upp tvätt *aplodera* igen :) Haha. Aja. Imr blir det full dag igeeeen. :) Haha mer uppdatering då!


 
rekomenderar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback